Vis dere fram under arrangementet Turist i egen by
Turist i egen by arrangeres ikke i 2021.
Publisert
:
05.07.2011
Sist endret
:
05.12.2013
VisitOSLO arrangerer årlig Turist i egen by i samarbeid med Oslo kommune. Hensikten med arrangementet er å gi Oslos innbyggere en mulighet til å bli kjent med byens attraksjoner og aktiviteter helt gratis, og på den måten bli gode ambassadører for byen. Med et Turist i egen by-pass får de gratis offentlig transport og fri entré til de fleste av byens museer, samt rabatt på sightseeing, restauranter og mye mer.
For byens aktivitetstilbydere er dette en fin anledning til å vise seg fram for lokalbefolkningen. Ønsker din bedrift å delta på Turist i egen by, ta kontakt på [email protected] i god tid før arrangementet. Det går normalt av stabelen i april, så ta gjerne kontakt på starten av året.