Hopp til hovedinnhold eller footer
Til forsiden

Vis dere fram under arrangementet Turist i egen by

Turist i egen by arrangeres ikke i 2021.

Publisert : 05.07.2011
Sist endret : 05.12.2013

VisitOSLO arrangerer årlig Turist i egen by i samarbeid med Oslo kommune. Hensikten med arrangementet er å gi Oslos innbyggere en mulighet til å bli kjent med byens attraksjoner og aktiviteter helt gratis, og på den måten bli gode ambassadører for byen. Med et Turist i egen by-pass får de gratis offentlig transport og fri entré til de fleste av byens museer, samt rabatt på sightseeing, restauranter og mye mer.


For byens aktivitetstilbydere er dette en fin anledning  til å vise seg fram for lokalbefolkningen. Ønsker din bedrift å delta på Turist i egen by, ta kontakt på [email protected] i god tid før arrangementet. Det går normalt av stabelen i april, så ta gjerne kontakt på starten av året.  



Her finner du all informasjon om arrangementet: